کد خبر: 332603
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
بازدید 524
 نمایش آهنگین «ملکه قارقارو» اجرا می‌شود

نمایش آهنگین «ملکه قارقارو» برای بچه‌های دوره اول و دوم ابتدایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در حال اجراست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نمایش موزیکال «ملکه قارقارو» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار و  به کارگردانی میلاد ثمره‌افشار از ۲۵ مهر ۱۴۰۲ تا ۵ آذرماه در دو سانس در سالن باران اداره‌کل کانون کرمان اجرا می‌شود.

بنابر این خبر، این نمایش با درونمایه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم  و اهمیت سعی و تلاش برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی مناسب است و ساره غفاری، عمید افروزه، نیلوفر پورشعبان به ترتیب نقش‌های کلاغ، الاغ و روباه این نمایش را بازی می‌کنند و آهنگ‌سازی و اجرای زنده موسیقی آن هم به عهده میلاد ثمره‌افشار است.

این نمایش در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به نشانی بلوار ۲۲ بهمن، چهارراه‌ شعبانیه، نبش خیابان کودکان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش با شماره ۰۹۰۱۲۶۷۱۱۶۵ تماس بگیرند و در دو سانس ۸:۳۰ و ۹:۳۰ صبح به تماشای آن بنشینند.

 نمایش موزیکال «ملکه قارقارو» اجرا می‌شود
 نمایش موزیکال «ملکه قارقارو» اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =