آغاز به کار کارگروه مشورتی نوجوانان کانون کرمانشاه با مدیرکل سازمان محیط‌زیست

در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور در استان، آغاز به کار کارگروه مشورتی نوجوانان کانون کرمانشاه با مدیرکل سازمان محیط‌زیست رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور در استان، آغاز به کار کارگروه مشورتی نوجوانان کانون کرمانشاه با مدیرکل سازمان محیط‌زیست رقم خورد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در این نشست گفت : با توجه به اینکه سن کنشگری در جامعه‌ی ما کاهش پیدا کرده است، در نتیجه ما باید توجه ویژه‌ای به قشر نوجوان داشته باشیم، یکی از مسائل مهم در جامعه‌ی امروز ما مساله‌ی محیط‌زیست است و قطعا" نوجوانان می‌توانند به‌عنوان سفیران محیط زیست در اتفاقات آینده‌ی این حوزه موثر باشند .
وی با اشاره به نقش نوجوانان در جامعه‌ی امروز عنوان کرد : ایده و فکری که نوجوانان در جامعه‌ی امروز دارند، می‌تواند بر روی نسل نوجوان و نسل جوان اثرگذار بشود با توجه به اینکه در واقع قرابت فکری بیشتری با هم دارند و ما در انتخاب کارگروه محیط‌زیست تلاش نمودیم از نوجوانانی استفاده کنیم که به نوعی در این حوزه دغدغه‌مند هستند و فعالیت‌هایی را در این حوزه تعریف کرده‌اند .
در انتها نیز مدیر کل محیط‌زیست ضمن تاکید بر این مساله و اهمیت این کار، گزارشی از رویکردها و برنامه‌های اصلی و کلیدی اداره‌ کل محیط‌زیست را بیان نمودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =