گفتگو با مدیر پروژه‌ی ملی شهرهای دوستدار کودک ایران در کرمانشاه

در حاشیه‌ی نمایشگاه هفته‌ی نوجوان با حضور ۱۲ دستگاه اجرایی؛ گفتگو با موسی پژوهان مدیر پروژه‌ی ملی شهرهای دوستدار کودک ایران در کرمانشاه صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در حاشیه‌ی نمایشگاه هفته‌ی نوجوان با حضور ۱۲ دستگاه اجرایی؛ گفتگو با موسی پژوهان مدیر پروژه‌ی ملی شهرهای دوستدار کودک ایران در کرمانشاه صورت پذیرفت .
وی از حضور در جمع مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر ادارات مرتبط با حوزه‌ی کودک و نوجوان ابراز خوشحالی و خرسندی نمود و گفت : وجود چنین فعالیت‌هایی در این نمایشگاه که به همت کانون و همراهی دیگر دستگاه‌های مرتبط راه‌اندازی گردیده و در آن موضوع آموزش بسیار برجسته‌است و آموزش کودکان، به‌خصوص آموزش کودکان در حوزه‌های کاربردی، چشمگیر است .
وی تاکید نمود :  در کشور مساله‌ای که داریم خالی بودن جای مهارت می‌باشد، در واقع فقدان آموزش مهارت‌های فردی و فنی احساس می‌گردد و در کانون و چنین نمایشگاه‌هایی کودکان و به‌خصوص نوجوانان، با مهارت‌های مهم آشنا شده و آنها را به شیوه‌ی کاربردی یاد می‌گیرند و در کنار اینها یک مجموعه از مهارت‌های ارتباطی و مشارکتی نیز آموزش داده می‌شود .
پژوهان بیان داشت : این فعالیت‌ها اتفاق بزرگی‌است زیرا یکی از عواملی‌است که سبب می‌شود کودکان و نوجوانان به شکلی مشارکتی‌تر رشد پیدا کنند و حتی یادگیری برای کسب درآمد و ورود به بازار کار نیز مهارت‌ها را می‌آموزند .
وی اظهار امیدواری کرد که برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای کودکان و نوجوانان ادامه داشته باشد و تصریح کرد : با چنین فعالیت‌هایی باید مقدمه‌های لازم و زمینه را برای مشارکت بیشتر کودکان و نوجوانان و توسعه‌ی آموزش‌های غیر رسمی در کنار آموزش رسمی با محوریت مهارت‌های مختلف انجام پذیرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =