کد خبر: 332825
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر مهمان کانون نمایش شدند

کانون نمایش (سینما و تئاتر دانش‌آموزی) در ادامه برنامه‌های خود با نمایش انیمیشن‌های کانون پرورش فکری میزبان دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این حضور دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر به همراه مهدی زارع از کاشناسان امور سینمایی مجموعه فیلم‌های انیمیشن «بعله»، «بارون میاد جرجر»، «دویدم و دویدم»، «گل زری کاکل زری»، «یکی بود یکی نبود»، «عروسیه عروسی» و مجموعه فیلم‌های انیمشن‌ هادی یقین‌لو شامل «دوست عزز و رفیق لذیذ»، «مداد قرمز وکلاغ سیاه» و «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» را به تماشا نشستند.

دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر مهمان کانون نمایش شدند

در ابتدای این برنامه مهین جواهریان از کارگردان پیش‌کسوت کانون پروش فکری درباره ماهیت فولکور (فرهنگ عامه) و نحوه استفاده از آن در انیمیشن برای کودکان صحبت کرد.

همچنین مهدی زارع از کارشناسان امور سینمایی کانون درباره چگونگی همکاری دانشگاه هنر با اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری سخن گفت.

لیلا میرهادی از دیگر کارگردان‌های پیشکسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این برنامه حضور داشت.

سینما دانش‌آموز با هدف ایجاد محلی مناسب برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی و فرهنگی حوزه کودک و نوجوان از جمله جشنواره فیلم رشد، جشنواره فیلم کودک و جشنواره پویانمایی شکل گرفته و می‌تواند پاتوقی برای حضور معلمان فیلم‌ساز باشد.

دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر مهمان کانون نمایش شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =