کد خبر: 332867
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
برگزاری کارگاه اوریگامی ویژه‌ی دانشجویان در مرکز زیباشهر (فراگیر)

مرکزشماره سه بندرعباس به مناسبت فرا رسیدن آستانه روز جهانی اوریگامی کارگاهی ویژه دانشجویان برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، راضیه سلیمانی پور مربی مسئول مرکز زیباشهربندرعباس گفت: در آستانه ی روز جهانی اوریگامی ۱۱نوامبر(۲۰ آبان) یک کارگاه اوریگامی ویژه ی دانشجویان در مرکز فراگیر بندرعباس  برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه با هدف آشنایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با هنر اوریگامی و کاربرد آن در آموزش مفاهیم مختلف به کودکان تشکیل شد. 

برگزاری کارگاه اوریگامی ویژه‌ی دانشجویان در مرکز زیباشهر (فراگیر)
سلیمانی پور و مدرس کارگاه در این رابطه گفت: اوریگامی هنر ساخت اشکال بدون استفاده از چسب و قیچی است که فقط با تا زدن  کاغذ انجام می شود.  ساخت آن برای  مهار استرس در کودکان ، تقویت تمرکز ، آشنایی با مفاهیم ریاضی ، ایجاد شوق به طبیعت و حیوانات ، هماهنگی چشم و دست و ... مفید است.
 در حاشیه ی این کارگاه سلیمانی پور به معرفی کانون و بویژه مرکز فراگیر پرداخت  و گفت اوریگامی به عنوان نشانه ای از امید برای  همه ی کودکان  مخصوصا کودکان با نیازهای  ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

برگزاری کارگاه اوریگامی ویژه‌ی دانشجویان در مرکز زیباشهر (فراگیر)
گفتنی است، نتیجه این کارگاه که در آستانه ی روز جهانی اوریگامی برگزار شد، سه مدل اوریگامی قلب ، لیوان و توپ و  دو مدل ماسک حیوانات و گل بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =