حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با پیش‌بینی فعالیت‌ها و برنامه‌های جذاب فرهنگی هنری و ادبی تدارک گسترده‌ای را برای استقبال از کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز دیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با هدف آشنایی خانواده‌ها با اهمیت کتاب و کتابخوانی فرزندان و نقش کتاب در تربیت فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

همدردی با کودکان و نوجوانان مظلوم غزه و فلسطین در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی، اجرای نمایش‌های خلاق و تئاتر عروسکی با استقرار تماشاخانه سیار در محل غرفه کانون، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ضبط قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای علاقه‌مندان به حضور در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از جمله برنامه‌هائی است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است.

حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

اجرای مسابقه فرهنگی و برگزاری پویش کتابخوانی با معرفی کتاب " من پروین اعتصامی هستم" از مجموعه کودکی نامداران از دیگر برنامه‌هایی است که در نمایشگاه کتاب تبریز و در غرفه  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

پخش فیلم و انیمیشن و معرفی فعالیت‌های کانون جهت ثبت نام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به عضویت در کانون نیز از برنامه‌های در حال برگزاری است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز که از ۱۷ آبان در تبریز شروع به کار کرده، تا ۲۱ همین ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز دایر خواهد بود.

گزارش تصویری برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در نمایشگاه را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =