بیشترین قصه‌گویان استان کرمان از عنبرآباد هستند/ اختتامیه جشنواره سروقامتان در جیرفت برگزار می‌شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در نشستی با دبیر و مدیران مدارس سما جیرفت برای برگزاری اختتامیه دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان دیدار و گفتگو و از مرکز فرهنگی‌هنری عنبرآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در سفری یک روزه به شهرستان جیرفت با حسین شهابی دبیر جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان و مدیران مدارس سما جیرفت نشستی داشت و پیرامون مشارکت برای برگزاری اختتامیه این جشنواره تصمیماتی گرفت.

این در حالی است که، سمیه یاوری کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون استان هم در این سفر برای دختران دبیرستان سما کارگاه ادبی برگزار کرد. این کارگاه با هدف شناسایی استعدادهای ادبی شهرستان، معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جذب اعضای ادبی به بخش مکاتبه‌ای کانون و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان تشکیل شد.

دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی «سروقامتان» با بخش‌های شعر، دل‌نوشته و اجرای صحنه‌ای ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در جیرفت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این سه بخش  و با محورهای شهید سلیمانی، ولادت امام حسین(ع) و ادبیات پایداری تا ۱۵ بهمن ماه به نشانی https://sarvfestival.kerman.iau.ir   ارسال کنند.

بیشترین قصه‌گویان استان کرمان از عنبرآباد هستند

بیشترین قصه‌گویان استان کرمان از عنبرآباد هستند

بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری عنبرآباد

بر همین اساس، خدادادی در این سفر یک روزه به شهرستان جیرفت و دیدار با فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و مسئولان برگزاری جشنواره سروقامتان در ادامه به عنبرآباد رفت و با مریم جهانشاهی، معصومه جهانبانی، ملیحه ترکی‌نژاد و حسین درینی مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنبرآباد دیدار و گفتگو کرد.

وی بعد از تشکر از تلاش‌های همیشگی مربیان این مرکز فرهنگی‌هنری، از آمار بیشترین قصه‌گوی شرکت کننده در بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از عنبرآباد ابراز خوشنودی کرد و افزود: با توجه به اینکه جشنواره قصه‌گویی یکی از مهمترین رویدادها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری است، تعداد زیاد اعضای قصه‌گوی یک مرکز نمایانگر کارآمدی و تلاش موثر و هدفمند مربیان آن مرکز است.

دیدن کارگاه فعال محیط‌ زیستی این مرکز با عنوان خانه محیط زیست و تشریح فعالیت‌های آن که با سازمان حفظ محیط زیست شهرستان انجام می‌شود بخش بعدی این بازدید بود. همچنین مربیان این مرکز از دغدغه‌ها و ظرفیت‌های‌شان صحبت کردند.

بیشترین قصه‌گویان استان کرمان از عنبرآباد هستند

بیشترین قصه‌گویان استان کرمان از عنبرآباد هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =