کد خبر: 332901
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
بازدید 202
دیدار سرپرست کانون کرمان با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش جیرفت

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش جیرفت دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبرخدادادی سرپرست به همراه علی زواری کارشناس حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۱۷ آبان ۱۴۰۲ با احمد بلندنظر فرماندار و سیدایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت دیدارکرد.

بنابر این خبر، اکبر خدادادی در دیدار با بلندنظر فرماندار جیرفت با اشاره به رویکرد جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر مردمی‌سازی برنامه‌های شصت‌گانه، هم‌افزایی کلیه دستگاه‌ها برای همکاری با کانون پرورش فکری را خواهان شد و گفت: توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب در تمامی برنامه‌ها با تکیه بر بیان هنرمندانه اولویت دارد.
وی همچنین با اشاره به طرح کانون مدرسه این طرح را یکی از مهمترین طرح‌ها برای محقق ساختن این دغدغه دانست.
خدادادی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان جیرفت، استفاده از فرهنگ شفاهی غنی منطقه را یک امکان برای تولید اثر به ویژه در تولید قصه در زمینه کودک و نوجوان دانست.
سرپرست کانون استان با تشکر از حمایت‌های فرماندار جیرفت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره فلسفه اسلامی برای کودکان اضافه کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی روش‌مند صورت پذیرد و با تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز با محوریت نماینده محترم ولی‌فقیه و ائمه‌جمعه از این مهم بهره برد.

وی همچنین در نشستی که با همراهی توران نادری مسئول مرکز فرهنگی‌هنری جیرفت با حسینی مدیر آموزش و پرورش داشت پیرامون همکاری‌های مشترک دو سازمان پیش از این و در آینده صحبت و برای حضور دانش‌آموزان برای دیدن انیمیشن سینمایی بچه‌زرنگ و طرح کانون‌مدرسه مذاکره کرد.

دیدار سرپرست کانون کرمان با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش جیرفت

دیدار سرپرست کانون کرمان با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش جیرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =