جشن‌های قصه‌گویی مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در حال برگزاری است

جشن‌های یست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در مرحله‌ی کتاب‌خانه‌ای در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» قصه گویی با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، « آیینی سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ ثانیه‌ای» برگزار می‌شود.

بر این اساس جشن‌های قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در مرحله‌ی کتاب‌خانه‌ای برگزار می‌شود و پس از پایش اولیه ، قصه‌گویان انتخابی به جشنواره استانی که ۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۲ در شیراز برگزار می‌شود، شرکت خواهند داشت.

بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های آیینی و سنتی، مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود. قصه قرآنی، دینی و مذهبی، قصه کارآفرینان، قصه نامداران ایرانی، قصه آزاد، قصه ویژه سردار سلیمانی و طنز و لبخند، محورهای این جشنواره است.

 بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =