برگزاری دومین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»

دومین دوره رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» به همت اداره‌کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اداره‌کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران که سال گذشته با هدف شناخت و فهم دغدغه‌ها و نیازهای دختران نوجوان و خانواده‌های این کلان‌شهر و به منظور برنامه‌ریزی برای این گروه سنی که شهروندان آینده پایتخت خواهند بود، اقدام به طراحی طرح «بورسیه نویسندگان نوجوان» کرده بود، دومین دوره این رویداد را برگزار می‌کند.

در این رویداد، علاوه بر کشف و پرورش استعدادهای ادبی دختران نوجوان تهرانی، به ارزیابی و تحلیل وضعیت موجود زندگی دختران و خانواده‌ها در این کلان‌شهر نیز پرداخته خواهد شد.

در دومین دوره رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»، منتخبان دوره نخست پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف آثارشان و براساس علایق‌شان به سبک‌های مختلف، در کارگاه‌های پیشرفته داستان‌نویسی که با حضور اساتید و پیش‌کسوتان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

آثار برگزیده در قالب کتابی به چاپ خواهد رسید، ضمن اینکه همه شرکت‌کنندگانی که نسبت به ارسال آثار خود در این فراخوان مشارکت کرده‌اند، به عضویت باشگاه نویسندگان نوجوان درخواهند آمد.

رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» از مجموعه برنامه‌های هزار امید است که به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون با حضور نویسندگان سرشناس برپا شد و در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =