کد خبر: 333032
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
بازدید 109
صد برگزیده بین‌المللی دستاورد کانون کرمان

کارگروه توسعه مدیریت و تحول اداری در ادارهکل آموزش و پرورش با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نشست مشترکی با حضور رضارضایی مدیرکل، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش، علی عظیمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اکبر خدادادی سرپرست و مژگان طیاری کارشناس ارزیابی و عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

بنابر این خبر، موضوع این نشست مشترک تبیین چرخه بهره‌وری خدمات آموزشی و پرورشی در مدل هماهنگی که برای همه دستگاه‌های اجرایی تهیه شده، بود.

این در حالی است که، تشریح مدل مفهومی بهره‌وری مبتنی بر سیاست‌های کلی برنامه هفتم، اصول چرخه مدیریت بهره‌وری و مردمی‌سازی و نخبه‌نگاری از سوی عظیمی و پاسخگویی به سوالات جزییات جلسه را تشکیل داد و شناسایی سه مسئله هر سازمان و ارایه به کار گروه مربوطه مرحله بعدی و موضوع بعدی نشست معین شد.

همچنین اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در زمانی که برای بیان دغدغه‌های کانون پرورش فکری در نظر گرفته شده بود کلیدواژه پرورش را کلیدواژه‌ای راه‌گشا برای کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش دانست و افزود: کانون در کیفی‌سازی برنامه‌های آموزش و پرورش می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

وی همچنین از دامنه تاثیر برنامه‌های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان سخن گفت و به مصادیقی چون برگزیده شدن بیش از صد نفر از اعضای کانون در محافل بین‌المللی در این سال‌ها اشاره کرد.

خدادادی همچنین طرح کانون و مدرسه را یک فرصت دانست و گفت: مطلوب این است که همه دانش‌آموزان با شصت فعالیت کانون آشنا باشند و این همت طرفین را می طلبد.

وی در پایان با اشاره به هدف غایی فعالیت‌ها یعنی تربیت عبد صالح، آشنایی با فعالیت‌های کانون را به کشف یک معدن غنی معنوی تشبیه کرد.

صد برگزیده بین‌المللی دستاورد کانون کرمان

صد برگزیده بین‌المللی دستاورد کانون کرمان

صد برگزیده بین‌المللی دستاورد کانون کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =