کد خبر: 333033
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
جشن قصه گویی کانون پرورش فکری بستک

کانون پرورش فکری بستک جشن قصه گویی مرحله کتابخوانه ای بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی را با حضور بیش از 250 نفر در سالن پیامبر اعظم اداره ارشاد اسلامی برگزار نمود .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسئول مرکز بستک گفت: جشن قصه گویی درتاریخ 18 آبان ماه با استقبال پرشور مردم برگزار شد در این روز 12 قصه گو به رقابت پرداختند.
در این مراسم محمد جلالی فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه های فرهنگی گفت: قصه گویی در تکامل شخصیتی کودکان موثر است ، قصه و قصه گویی به کودکان کمک می کند تا در موقعیت های خیالی شخصی خود را با قهرمان اصلی همانند سازی کند بنابراین هر قصه باید حاوی نکات تربیتی و اخلاقی باشد.

جشن قصه گویی کانون پرورش فکری بستک
از دیگر سخنرانان این برنامه محمد محمدی زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که بهترین راه بیان آرزوها را قصه گویی عنوان کرد وی گفت کودکان ارزش های مهم خانوادگی ، اجتماعی و انسانی را با شنیدن قصه و فکر کردن به پیام آن یاد میگیرد.
گفتنی است در پایان جشن قصه گویی داوران این جشن که متشکل از صابر رحیمی ، فاطمه رشید و سید سلیمان بنی هاشمی بودند سه نفراز قصه گویان را به عنوان برگزیده بخش کتابخانه ای بیست و پنجمین جشنواره شهرستان بستک اعلام کردند.

جشن قصه گویی کانون پرورش فکری بستک
فردوس جوان جان با قصه یک راه بهتر ، حسنا شریفیان با قصه زنبوره کجا کجا ؟ و آیسا احمد زاده با قصه بارون میاد شر شر گوشه به گوشه شهر به عنوان برگزیده معرفی شدند .
در پایان این جشنواره از تمام قصه گویان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =