کد خبر: 333043
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
بازدید 136
دیدار سرپرست کانون کرمان با استاندار

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمان با استاندار دیدار و پیرامون دغدغه‌های کانون گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این دیدار با بیان گزارشی از عملکرد کانون پرورش فکری در ماه‌های گذشته خواهان توجه به کانون به عنوان تخصصی‌ترین مرکز برای کودکان و نوجوانان شد و گفت: سیاست‌های کانون به سمت مردمی‌سازی و انتقال داشته‌های این نهاد اثرگذار به بدنه جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است. خدادادی همچنین افزود: توزیع نامتوازن مراکز کانون یکی از مهمترین تنگناهاست که می‌طلبد استانداری به عنوان عالی‌ترین نهاد حاکمیتی در استان به یاری کانون بیاید.

همچنین خدادادی با اشاره به وجود بنگاه‌های اقتصادی مهم در استان چون معادن بیان کرد: وجود نهادهای معین در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان می‌تواند دست نهادهای فرهنگی چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را باز و در نهایت در تربیت کودک و نوجوان تراز جمهوری اسلامی یاری رسان باشد.

خدادادی هرگونه حمایت و تربیت کودکان و نوجوانان به ویژه با بیان هنرمندانه را در راستای هدفی که مقام معظم رهبری یعنی پاشیدن بذر ایمان ذکر کردند، تضمین آینده و ایفای نقش تاریخی خواند.

دیدار سرپرست کانون کرمان با استاندار

این در حالی است که، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم در این دیدار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ظرفیت پنهانی که می‌تواند کارهای موثری انجام دهد نامید و اظهار داشت: استانداری با حمایت کامل از کانون برای مشارکت همه سازمان‌ها از جمله شهرداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سفارش و پیگیری لازم را خواهد داشت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =