کد خبر: 333101
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
بازدید 158
 بخش استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر کلید خورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی روز یکشنبه با حضور شماری از علاقه مندان به این هنر در بوشهر آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بخش استانی به مدت ۲ روز از صبح تا ساعت ۱۸ با اجرا برنامه‌هایی فاخر برگزار می شود.

"سمیه رسولی" افزود: امشب نیز در ادامه شنیدن قصه‌های متنوع و دلخواه نشست بررسی و کارشناسی قصه‌های راه یافته به مرحله استانی برگزار می‎‌شود.

وی ادامه داد: فردا نیز از ساعت هشت صبح قصه‎‌های راه یافته بازگو و از سوی داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رسولی عنوان کرد: بعد از ظهر فردا دوشنبه نیز ساعت ۱۶ اختتامیه بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: امسال در استان رشد فزاینده ای به لحاظ شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی محقق شده و بیش از ۲۰۰ اثر فاخر به مرحله استانی راه یافته که داوران آنها را ارزیابی و ۴۰ قصه بومی محلی را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: شعار امسال جشنواره نیز " با قصه لبخند بسازیم" است که این شعار اشاره به نقش قصه برای ایجاد شادی و نشاط به عنوان زمینه ساز زندگی سالم برای جامعه است.

رسولی گفت: در این راستا از خانواده‌ها و بویژه کودکان دعوت می‌‎شود برای شرکت در برنامه‌های قصه خوانی شرکت و استفاده کنند.

سوسن حیاتی، زهرا جهان افروزیان، ناهید پذیرایی و ماه بی بی صفری پور داوران و مسعود مشایخی ناظر بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان بوشهر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =