حضور کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز/ بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز حضوری فعال دارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه ویژه‌برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در سه بخش پویش کتاب، قصه‌گویی و همدردی با کودکان غزه و فلسطین از سوی مربیان کانون به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

بر اساس این گزارش به منظور محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و هم‌دردی با کودکان مظلوم غزه و فلسطین بخشی با عنوان «دوست فلسطینی من» در غرفه کانون در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز راه‌اندازی شد.

هم‌چنین در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رییس خانه کتاب و ادبیات از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون بازدید کردند.

برپایی نشست‌ تخصصی با عنوان «از خاطره تا داستان» با حضور عبدالمجید نجفی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز ازدیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه بود.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از ۱۷ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =