اصلی‌ترین کار آموزش و پرورش تربیت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: آموزش و پرورش یک سیستم اداری نیست و اصلی‌ترین کار ما تربیت است که با روح و روان کودکان و نوجوانان سر و کار داریم. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی‌هژیر ضمن تبریک انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش، اظهار کرد: دیدار شما با فرزندان مدافع حرم برای شروع کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و انشاءالله خود شهدا یاری‌رسان ما در این مسیر تعلیم و تربیت باشند.

وی تصریح کرد: کانون و آموزش و پرورش دارای یک جامعه‌ هدف هستند و اگر تعامل خوبی با یکدیگر داشته باشند می‌توانند برای کودکان و نوجوانان کارهای مفید و نتیجه‌بخشی انجام دهند.

ابراهیمی‌هژیر افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون طرح "کانون مدرسه" است که از وزارتخانه به ادارات کل سراسر کشور برای اطلاع‌رسانی به مدارس ابلاغ شده است و از شما درخواست داریم این موضوع پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: مربیان کانون خلاق‌ترین و بهترین مربیان هستند زیرا دوره‌های تخصصی کار با کودکان و نوجوانان را گذرانده‌اند و استفاده از این ظرفیت خلاق و هنرمند در بدنه آموزش و پرورش بسیار اثربخش خواهد بود.

اصلی‌ترین کار آموزش و پرورش تربیت است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: قدردان اداره آموزش و پرورش در همکاری برای  دادن فضا به کانون زبان هستیم که این کانون زبان قدیمی‌ترین و تنهاترین موسسه دولتی آموزش زبان در کشور است و دارای معلمان و اساتید بسیار مجرب است. 

وی به انیمیشن یچه زرنگ اشاره و تصریح کرد: دیدن این انیمیشن برای دانش آموزان به عنوان یک اردو تعریف شده است که خوشبختانه همکاری خوبی بین معاونت پرورشی و کانون صورت گرفت.

سپس مدیرکل آموزش و پرورش با بیان این که وظیفه سنگینی بر دوش ما است، اظهار کرد: همه مردم به نوعی با آموزش و پرورش سر و کار دارند و دامنه کاری این اداره بسیار گسترده است و اگر کار مفیدی انجام بدهیم ثمره آن را در جامعه می‌بینیم.

رسول شیدایی افزود: آموزش و پرورش یک سیستم اداری نیست و اصلی‌ترین کار ما تربیت است که با روح و روان کودکان و نوجوانان سر و کار داریم.

وی با اشاره به اینکه این اداره آمادگی لازم برای همکاری با کانون را دارد، خاطرنشان کرد: از شهدا می‌خواهیم که در این مسیر تعلیم و تربیت مورد توجه و نظر خاص آنها باشیم تا بتوانیم یک قدم مثبت و مفید در این راه برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =