برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد معرفی شدند

همزمان با اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان چهارمحال بختیاری ۱۵ قصه گو به مرحله انتخاب آثار برای بخش کشوری راه یافتند و از ۱۲ قصه‌گو نیز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه جشنواره قصه‌گویی ۱۵ قصه گو به مرحله کشوری راه یافتند.

بر این اساس  برگزیدگان، در بخش بزرگسالان، ملی(مدرن و کلاسیک) محبوبه علیدوستی رتبه اول از مرکز شماره یک را کسب کرد و لیلا جعفری رتبه دوم از  مرکز فرخشهر و نرگس احمدیان رتبه سوم از مرکز جونقان را کسب کردند.  
برگزیدگان ملی(مدرن و کلاسیک) بخش نوجوان این جشنواره را زهرا داوودی رتبه اول از مرکز جونقان، حدیث عجمی رتبه دوم از مرکز شماره ۲ و رقیه علیدوستی رتبه سوم از مرکز کیان را تشکیل دادند.
در بخش بزرگسال آیینی سنتی، ژیلا مهندس سامانی از مرکز سامان رتبه اول و مریم حیدری از مرکز بن رتبه دوم را به خود اختصاص دادند، در بخش ملی- آیینی- سنتی نوجوانان نیز باران ربیعی از مرکز فرادنبه رتبه اول، ریحانه شاهینی از مرکز مجتمع، رتبه دوم و  امیرمحمد موسایی از مرکز فارسان حایز رتبه شدند.

در بخش ملی پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز منیژه ابراهیمیان از مرکز فرخشهر رتبه اول را کسب کرد و در بخش زبان اشاره سپیده ابراهیمی از مرکز مجتمع برگزیده بخش جایزه ویژه سردار سلیمانی شد و فاطمه آذری از مرکز بن نیز در بخش جایزه ویژه سردار سلیمانی برگزیده شد و در بخش جایزه لبخند، صغری عالیپور از مرکز سورشجان برگزیده شد.  

شایستگان تقدیر این جشنواره نیز در بخش ملی مدرن و کلاسیک بزرگسالان فرزانه صالحی  از مرکز فارسان و شیما کوهپیما از مرکز فرادنبه بودند همچنین در بخش ملی مدرن و کلاسیک نوجوانان محدثه هاشمی از مرکز بن، شادی جعفری از مرکز هفشجان و مهشید نادری از مرکز بن به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نوجوان ملی- آیینی-سنتی زهره محمدی از مرکز لردگان اسما محمدی از مرکز شماره ۳ و مهدیه نادری از مرکز بن شایستگان تقدیر بودند.
در بخش ملی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها مریم اسکندری از مرکز جونقان و صدیقه راستی از مرکز فرادنبه شایسته تقدیر شدند.
سمیه ویسی از مرکز مجتمع نیز شایسته تقدیر در بخش سردار سلیمانی این جشنواره بود و جایزه ویژه رئیس مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز به ملیکا همتیان عضو فراگیر مرکز شماره ۳ شهرکرد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =