۶۲ قصه‌گو در استان کرمان به رقابت می‌پردازند

۶۲ قصه‌گو در شش بخش بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی رقابت می‌کنند و برگزیدگان ۲۹ آبان مشخص و به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، از میان ۲۰۵ قصه رسیده به دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۶۲ قصه‌گو به مرحله اجرای صحنه‌ای راه یافتند و در شش بخش مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره، قصه‌های امنیت و کودکان غزه ۲۷ و ۲۸ آبان ۱۴۰۲ در رفسنجان به رقابت می‌پردازند.

بنابر این خبر، در بخش‌های مدرن و کلاسیک و آیینی و سنتی سه برگزیده در بخش نوجوان و سه برگزیده در بخش بزرگسال و در بخش قصه‌های امنیت هشت برگزیده به دبیرخانه کشوری معرفی می‌شوند.

همچنین، از بخش‌های جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره، کودکان غزه و جایزه ویژه لبخند یک برگزیده به دبیرخانه کشوری بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی خواهد شد و از هر بخش یک نفر شایسته تقدیر شناخته خواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، صدا و سیمای مرکز استان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان و شرکت صنعتی همگامان در سه روز پیاپی از ۲۷ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود.

این در حالی است که، افتتاحیه و مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت قصه‌گویان روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان در دو نوبت صبح و عصر در سالن مجتمع خجسته واقع در بلوار امام رضا(ع) و با حضور دانش‌آموزان رفسنجان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_kerman دنبال و قصه‌ها را ببینند و بشنوند.

همچنین، اختتامیه این جشنواره صبح ۲۹ آبان در کرمان و سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعلام و معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری اجرا و به صورت زنده از طریق شبکه شاد پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =