اشعار نوجوانان و جوانان هرمزگانی ویژگی و برجستگی خاصی دارد /بکر نویسی آنان در سرودن اشعار بی نظیر است

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه طارمی، مدیرکل انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کانون هرمزگان و قدردانی از مدیرکل و کلیه همکاران در کانون استان با اعضای انجمن به گفتگو نشست.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه شعر و شاعری در استان هرمزگان افزود:آنچه که در ذهن من از استان هرمزگان است، که البته بیش از دو دهه بنده درحوزه شعر فعالیت دارم، استان هرمزگان را با شاعران بسیار خوب می شناسم.

اشعار نوجوانان و جوانان هرمزگانی ویژگی و برجستگی خاصی دارد /بکر نویسی آنان در سرودن اشعار بی نظیر است
طارمی در ادامه بیان داشت: آن چیزی که در شعر بچه های هرمزگان ویژگی و برجستگی دارد، بکر نویسی آنان در سرودن اشعار بی نظیر است و این فضایی که می توان فقط در ذهن آن شاعر مجسم و رقم بخورد.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون کشور اظهار کرد:شعرو شاعری جوانان و نوجوانان جنوب به نوعی از نگارش زیستی شان است و اعتقاد دارم بچه های منطقه جنوب دارای هنر ویژه ی اند ، با وجود این شرایط شما عزیزان در جهان هنر یک موجی را برانگیزید که این بسیار ارزشمند است ، شما با کمک مربی های برجسته خود آینده خوبی را در پیشرو می توان رقم زنید.

وی افزود:بچه های جنوب در حوزه کلاسیک‌ تبحر ویژه ای دارند یعنی ذهن شان موسیقی های وزن را ناخودآگاه می شناسند و شاید به دلایل شرایط زندگی فردی که داشته اند یا بخاطر آن لالایی های که در منطقه متفاوت تر از مناطق دیگر بوده، یعنی ذهن شما موسیقی را می شناسد بدون اینکه کار کرده باشید و اگر در این حوزه ورود پیدا کنید پیشرفت تان نسبت به دیگر جوانان و نوجوانان مناطق دیگر قطعا بیشتر خواهد بود.

در آخر جلسه مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون کشور به اعضای انجمن شعر کانون استان هرمزگان نسبت به چاپ مجموعه آثار اشعار ایشان قول مساعد داد.

اشعار نوجوانان و جوانان هرمزگانی ویژگی و برجستگی خاصی دارد /بکر نویسی آنان در سرودن اشعار بی نظیر است

کانون پرورش فکری کودکان در رشد فکری دوران جوانیم نقش اصلی داشت
ریحانه جعفری، نویسنده و مترجم کتاب در آخر نشست گفت: از سن ۱۳ سالگی مانند شما جوانان و نوجوانان فعالیت خود را درشعر و شاعری آغاز نمودم و شعر می سرودم و با گذشت این همه سال هنوز آن شعرها با من همراه هستند.
وی افزود:کانون پرورش فکری کودکان رمز موفقیت و پیشرفت در تمام مراحل کاری من بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =