کد خبر: 333358
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
بازدید 126
داوران جشنواره قصه‌گویی استان کرمان معرفی شدند

داوران جشنواره قصه‌گویی استان کرمان در بخش‌های مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی و زبان اشاره معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی در استان کرمان با رقابت ۶۲ قصه‌گو روزهای ۲۷ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، زهره منتظری، مهتاب سارونی و شیرین کیخایی قصه‌های بخش مدرن و کلاسیک را داوری می‌کنند. همچنین داوری قصه‌های بخش آیینی و سنتی بر عهده بابک دقیقی، مهتاب سارونی و شیرین کیخایی است.

بر همین اساس، قصه‌های زبان اشاره جشنواره قصه‌گویی استان کرمان را زکیه سالاری، مهتاب سارونی و شیرین کیخایی داوری خواهند کرد.

نظارت بر تمام بخش‌های بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی در استان کرمان هم به عهده عالیه سجادی مدرس دانشگاه، برگزیده چندین دوره جشنواره قصه‌گویی ملی و بین‌المللی در کانون پرورش فکری و مدرس نقالی خواهد بود.

این در حالی است که، «زهره منتظری» مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، مدرس قصه‌گویی و برگزیده دوره‌های گذشته جشنواره‌های ملی قصه‌گویی، «مهتاب سارونی» کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و برگزیده چند دوره جشنواره قصه‌گویی در مرحله استانی و مدرس قصه‌گویی در دانشگاه فرهنگیان و «شیرین کیخایی» مربی، قصه‌گو و مدرس قصه‌گویی و برگزیده چند دوره جشنواره‌های قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان هستند.

همچنین، «بابک دقیقی» کارشناس ادبیات نمایشی، کارگردان، بازیگر، نمایشنامه‌نویس و مدرس بازیگری و مربی نمایش خلاق در استان کرمان و «زکیه سالاری» دانش‌آموخته کارشناسی آموزش کودکان استثنایی و مدرس زبان اشاره هستند.

افتتاحیه و مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت قصه‌گویان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی  در استان کرمان روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان در رفسنجان، سالن مجتمع خجسته واقع در بلوار امام رضا(ع) و با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_kerman دنبال کنند.

همچنین، اختتامیه این جشنواره صبح ۲۹ آبان در کرمان و سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعلام و معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری اجرا و به صورت زنده از طریق شبکه شاد پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =