از خیرین و دست‌اندرکاران تأسیس و تجهیز مرکز اشکذر تجلیل شد

در مراسم افتتاحیه اولین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اشکذر با حضور مدیرعامل از خیرین و دست‌اندرکاران تأسیس و تجهیز مرکز اشکذر تجلیل شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از خیرین و دست‌اندرکاران تأسیس و تجهیز مرکز اشکذر تجلیل و تقدیر کرد.

 در حاشیه مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و هنری مجومرد در شهرستان اشکذر استان یزد از تلاش و پیگیری عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش استان یزد برای به نتیجه رساندن فعالیتهای ۱۴ ساله برای راه اندازی این مرکز تجلیل شد.

همچنین از همت خیر ارجمند، سید ضیاالدین وکیل السادات در اهدای زمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشکذر تجلیل شد.

در این مراسم محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان اشکذر حضور داشتند.

مرکز فرهنگی هنری مجومرد اشکذر، تجهیزات کاملی از جمله کتابخانه، اتاق قصه‌گویی، اتاق نجوم، سالن مطالعه، سالن صنایع دستی و سفالگری، مرکز شعر و داستان نویسی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =