کد خبر: 333461
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
بازدید 109
 برنامه‌های مرکز یک کانون پارس‌آباد برای هفته کتاب

در گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز شماره‌ی یک کانون شهرستان پارس‌آباد اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، باب‌اله عزیزپور، مربی مسئول مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد گفت: به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان مدرسه شقایق شهرستان پارس‌آباد از بخش‌های مختلف مرکز شماره یک کانون این شهر بازدید کرده و با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز آشنا شدند.

عزیزپور تصریح کرد: در این بازدید دانش ‌آموزان ضمن کسب اطلاعات در خصوص اجرای فعالیت‌های عمومی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی، با نحوه ثبت‌نام، عضویت و امانت کتاب نیز آشنا شدند.

 وی با اشاره به اجرای فعالیت قصه‌گویی با عنوان آهنگر و پسرش که موردتوجه حاضرین قرار گرفت، از بازدیدکنندگان خواست تا در فرصت باقی‌مانده از مهلت شرکت در بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با ارسال اثر در این رویداد فرهنگی شرکت نمایند.

عزیز پور خاطرنشان کرد: معرفی کتاب، شعرخوانی و قصه‌گویی توسط دانش آموزان از فعالیت‌های اجراشده در این بازدید بود.

 برنامه‌های مرکز یک کانون پارس‌آباد برای هفته کتاب

همچنین این مسئول فرهنگی از برگزاری جشن کتاب با حضور اعضای مرکز در روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه خبر داده و گفت: در این جشن مربیان مرکز ضمن گرامیداشت هفته کتاب، بر مطالعه کتاب به‌عنوان ستون اصلی فعالیت‌های کانون تأکید کردند.

وی اظهار داشت: در ابتدای این برنامه اعضا با موضوع «اولین کتابی که خواندم» نقاشی‌های زیبایی را خلق کرده و در ادامه قصه‌های نازلیجا و ماجرای آهنگر و پسرش توسط مربیان مرکز قصه‌گویی شد.

عزیزپور افزود: معرفی کتاب‌های جدید، سفالگری و نوشتن قطعه ادبی از دیگر فعالیت‌های اجراشده در این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =