مشارکت و حضور اعضا کانون در محفل ادبی با عنوان "شعر غزه" در سنندج

محفل ادبی با عنوان "شعر غزه" در سنندج عصر روز چهارشنبه با حضور مسئولان و شاعران و اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عصر چهارشنبه در این محفل با قدردانی از شاعران که امروز با زبان‌ها و لهجه‌های مختلف به شعرخوانی پرداختند، اظهار کرد: اگر مطالب و اتفاقات روز با زبان شعر بیان شود، تاثیرات چندبرابری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه لذتی که از اشعار و دکلمه برده می‌شود از سخنرانی بیشتر است، عنوان کرد: لازم است این راه ادامه یابد و مطالعات و تولید محتوا در این زمینه بیشتر شود.

وی با تاکید بر برگزاری بیشتر این محافل در مدارس و دانشگاه‌ها افزود: نسل جوان بسیار نیازمند این است که با اتفاقات اخیر و اوضاع فلسطین آشنا شوند، در همین راستا لازم است نظیر این محافل ادبی در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان بیشتر شود تا نسل جوان با مسائل روز بیشتر آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: مسئولان فرهنگی تلاش کنند تا برگزاری این محافل مناسبتی نشود، بلکه به روز و پویاتر شود و کتاب‌، مجله و ویژه‌نامه‌ای در این راستا تهیه و چاپ شود.

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی و ادبی فلسطینی با عنوان " دوست فلسطینی من" در حمایت از کودکان فلسطینی از جمله برنامه هاغی جنبی این عصر شعر بود که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاشد.

تهیه ی طومار و بیانیه در محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونسیتی توسط کودکان ونوجوانان کانون پرورش فکری استان کردستان و اعلام انزجار از اعمال بی رحمانه رژیم کودک کش اسرائیل ، شعرخوانی بیریوان ابراهیمی با عنوان سلام بر زیتون و قصه گویی زندگینامه سرداردل ها توسط مهیلا اسماعیلی قرائت قرآن توسط پیام خسرو زاده از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عضر شعر غزه در سنندج بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =