اعضای مرکز شماره ۲ از دفتر نشریات سلام بچه‌ها و پوپک بازدید کردند

۱۵ نفر از اعضای نوجوان دختر مرکز شماره ۲ کانون با حضور در دفتر نشریات پوپک و سلام بچه‌ها با قسمت‌های مختلف تحریریه و نویسندگان آشنا شدند. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ‍۱۵ نفر از اعضای نوجوان دختر مرکز شماره ۲ کانون با حضور در دفتر نشریات پوپک و سلام بچه‌ها با قسمت‌های مختلف تحریریه و نویسندگان آشنا شدند. 

در این بازدید ابتدا اعضاء از قسمت های مختلف اداره نشریات دیدن کرده و سپس با نویسندگان و اعضای تحریریه آقایان علی خانجانی، حامد جلالی، مجید ملامحمدی و سید سعید هاشمی دیدار کردند. هاشمی که در دوران کودکی از اعضای کانون پرورش فکری بوده، خاطرات شیرین خود از کانون را برای اعضا بازگو کرد و از علاقه بسیار زیادش به مطالعه و نوشتن و نویسندگی از همان دوران کودکی سخن گفت و اعضا را به مطالعه کتاب و نشریات تشویق کرد.

اعضای مرکز شماره ۲ از دفتر نشریات سلام بچه‌ها و پوپک بازدید کردند

اعضا همچنین در نشستی کوتاه به نقد و بررسی کتاب  "آقای بی رویه" از انتشارات کانون و  آثار آقای علی خانجانی در حضور این نویسنده پرداختند. در ادامه نیز اعضا آثار شعر و داستان خود را قرائت کردند و از نقد و نظرات هاشمی و باباجانی بهره‌مند شدند. 

اعضای مرکز شماره ۲ از دفتر نشریات سلام بچه‌ها و پوپک بازدید کردند

در پایان این بازدید نیز از نمایشگاه نقاشی با موضوع غزه که در نگارستان اشراق جنب اداره معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه برپاست بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =