رایزنی درخصوص راه‌اندازی اولین پارک کودک کانون در استان کرمانشاه

در دیدار مدیرکل کانون کرمانشاه با فرماندار و شهردار دالاهو، رایزنی درخصوص راه‌اندازی اولین پارک کودک کانون در استان کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیرکل کانون کرمانشاه با فرماندار و شهردار دالاهو، رایزنی درخصوص راه‌اندازی اولین پارک کودک کانون در استان کرمانشاه صورت پذیرفت.
محمدخیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن برشمردن ظرفیت‌های کانون استان، گفت: در مدت طی شده همواره تلاش ما بر این بوده تا فعالیت‌های کانون را بر حسب امکانات و توان به تمام مناطق استان تعمیم دهیم و بتوانیم تمامی کودکان و نوجوانان این سرزمین را از امکانات موجود بهره‌مند سازیم و در این راه نیز اقداماتی صورت داده‌ایم و امیدواریم به برونداد مطلوب در این زمینه دست یابیم.
مسعود محنتی فرماندار دالاهو، نقش کانون را بسیار مهم و راهبردی دانست و بیان داشت: در فرمانداری دالاهو با نگاه ویژه‌ای که به مقوله‌ی کانون داریم و با توجه به ماهیت و اثرگذاری اساسی کانون، مشتاقیم که در این زمینه ورود پیدا کنیم و در صورت امکان تمامی ظرفیت‌های خود را به کار بندیم.
در ادامه درخصوص راه‌اندازی اولین پارک کودک کانون در استان صحبت شد و مدیرکل کانون استان و فرماندار و شهردار دالاهو به اتفاق جمعی از همراهان و کارشناسان جهت بازدید از مکان پیشنهادی فرمانداری برای ایجاد این طرح ارزنده بازدید نموده و صحبت‌ها و بررسی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =