دیدار تفاهمی مدیرکل کانون کرمانشاه با مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان

در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی دیدار تفاهمی مدیرکل کانون کرمانشاه با مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان، صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی دیدار تفاهمی مدیرکل کانون کرمانشاه با مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان، صورت گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن اشاره به فعالیت‌های کانون عنوان کرد: با توجه به شیوه‌ی کار کانون و نهاد کتابخانه‌های عمومی و اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور و برنامه‌های هم‌سو در این راستا، ما باید بتوانیم علاوه بر رفع موازی‌کاری و اقدامات جزیره‌ای، به هم‌افزایی و تعامل بپردازیم تا در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، تربیتی، فرهنگی و پرورشی به نحو مطلوب و در بهترین شکل خود پیش رویم.
وی افزود: ظرفیت‌های موجود در کانون و نهاد کتابخانه‌های عمومی، سبب می‌شود که فعالیت‌های ارزنده‌ای را در زمینه‌ی کتاب و کتابخوانی و شکل‌گیری پویش‌های مطالعه، برنامه‌های کتاب‌محور، جشنواره‌ها، مناسبات و ... با تعامل با یکدیگر اجرایی نماییم که حاصل آن بروندادهای ارزشمندی در جهت عمومی‌سازی فرهنگ استفاده از کتاب و بالا بردن سرانه‌ی مطالعه در جامعه‌ی هدف خواهد بود که طی فرآیندهای حساب‌شده و با برنامه‌ریزی‌های بنیادین، حاصل آن را نیز به شکل اثرگذاری در اجتماع و به نحوی محسوس خواهیم دید.
زنجانی بیان داشت: این رسالت کانون و نهاد کتابخانه‌هاست که در راه پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان و حتی اولیای تربیتی آنها قدم برداریم که چه بسا اصلاح فرهنگ رفتاری یک خانواده، مسیر یک جامعه را شکل خواهد داد و این وظیفه‌ی ماست که با هدف‌گذاری‌های ارزنده و همکاری‌های چند جانبه در عرصه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، به مقصود خود برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =