تجهیز مراکز کانون استان به ۲۷ عنوان کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی از تجهیز مراکز کانون استان به ۲۷ عنوان کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، مدیر کل کانون استان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان گفت: همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در مرحله دوم اجرای طرح ملی «در مسیر دانایی، بر بال کتاب» ۲۷ عنوان کتاب برای مراکز کانون استان ارسال می شود.

در این طرح بیش از دوهزار و پانصد جلد کتاب در بین ۳۵ مرکز استان توزیع می شود که پس از ثبت در سامانه کتابداری در اختیار اعضای کودک و نوجوان مراکز قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه، تقدیر از اعضای کتابخوان استان، دیدار نوجوانان با نویسندگان، برپایی جلسات معرفی و نقد کتاب، اجرای طرح پیک امید در مناطق عشایری، ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی، فعالیت باشگاه های کتابخوانی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

گفتنی است؛ در مرحله اول ارسال کتاب در تیرماه سال جاری، دوازده هزار جلد کتاب و سرگرمی در ۹۰ عنوان بین مراکز کانون استان توزیع شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =