ویژه برنامه ی استانی "بربال کتاب ،درمسیر دانایی"

ویژه برنامه استانی "بر بال کتاب، در مسیر دانایی "روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه به میزبانی مرکز فرادنبه و با همکاری مرکز بروجن به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در این برنامه با حضور مدیر کل استان حجت الله آسمند، همکاران ستادی، فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع ، شورای شهر فرادنبه و اعضاء و دانش آموزان  برگزار شد. 
حجت‌الله آسمند در این باره گفت: برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تقدیر از مربیان برگزیده طرح توسعه کتابخوانی و اعضاء برتر کتابخوان صورت گرفته است. 
مدیر کل کانون با اشاره به اینکه کتابخانه های کانون کتابخانه های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان هستند و مربیان به عنوان تسهیل گران این حوزه  در کنار این قشر حضور دارند و راهنمای آنان در انتخاب سیر مطالعاتی هستند افزود: هر سال از اعضای کتابخوان کانون در مراکز فرهنگی هنری استان به صورت مجزا تقدیر می شود و اعضایی که طبق آمار سیستمی بیشترین کتاب را در سال مطالعه کرده باشند مورد تشویق قرار می گیرند.
وی در ادامه گفت: در بخش دیگری از فعالیت های گسترده کانون کتابخوانی و طرح های مرتبط با این حوزه از موارد دیگری است که به صورت  سالانه  از مربیان کانون گرد آوری می‌شود و از  طرح های برتر استان که توسط مربیان مراکز ارسال شده است تقدیر میگردد.

آسمند برپایی نمایشگاه معرفی کتاب به منظور آشنایی مخاطبان با شیوه های متنوع و جذاب کتابخوانی  و ترویج کتابخوانی در کانون را از برنامه های دیگر این هفته در مراکز فرهنگی هنری استان اعلام کرد و اضافه کرد در مرکز فرادنبه نیز این نمایشگاه با عنوان بر بال دانایی دایر شده است و تا نیمه اول آذر ماه مورد  بازدید عموم و دانش آموزان مدارس قرار خواهد گرفت.
تلاوت قران مجید، سرودجمهوری اسلامی، خوانش شعر با موضوع غزه و کودکان فلسطین توسط خانم زمانی (دبیر بازنشسته و عضو انجمن نویسندگان شهرستان بروجن) خوش آمد گویی مدیر کل کانون به میهمانان و تاکید و توجه به مساله کتاب و کتابخوانی و نقش کانون در این امر،  اجرای مسابقه با موضوع کتاب ، قصه گویی مادربزرگ، اجرای معرفی کتاب توسط مادر و کودک با اجرای سرکار خانم زهرا هادی پور و فرزند ایشان مهتاب شیرانی، اهداء لوح تقدیر برگزیدگان طرح توسعه کتابخوانی و اعضاء برتر کتابخوان، موسیقی و پذیرایی اهم برنامه های اجرایی در این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =