کد خبر: 334073
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
بازدید 74
ترم زمستانه کانون زبان ابتدای دی ماه شروع می‌شود

مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان با بیان اینکه مرحله دوم آزمون جذب مدرس کانون زبان به صورت آنلاین برگزار شده است، گفت: ترم زمستانه کانون زبان ابتدای دی ماه شروع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرحله دوم آزمون جذب مدرس کانون زبان به صورت آنلاین برگزار شد.

مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان گفت:مرحله اول آزمون 19 آبان ماه با حضور 20 نفر برگزار شد که از این تعداد 15 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

رضا صابونچی ادامه داد: جذب مدرس زبان در کانون زبان پنج مرحله دارد که بعد از مرحله دوم که مصاحبه آنلاین است مرحله سوم، تربیت مدرس برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله چهارم آزمون دمو یا همان شبیه‌سازی کلاس است که اگر این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذرانند مرحله آخر که گزینش است، انجام می‌گیرد.

صابونچی با اشاره به تنوع زبان آموزشی در کانون زبان تصریح کرد: زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی و اسپانیولی از جمله‌ زبان‌هایی است که آموزش داده می‌شود و البته زبان فارسی برای ایرانیان خارج از کشور و غیرفارسی زبانان هم آموزش داده می‌شود.

وی بیان کرد: در همدان کلاس‌های آلمانی و فرانسوی فعلا به صورت آنلاین بوده و بالغ بر 95 درصد کلاس‌های زبان انگلیسی به صورت حضوری است.

مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان بیان کرد: ترم کلاس‌های کانون زبان به صورت فصلی با یک کتاب برگزار می‌شود که زبان‌آموزان بعد از گذراندن یک ترم و دادن آزمون و نمره قبولی وارد ترم جدید می‌شود.

وی گفتت:ثبت نام ترم زمستانه کانون زبان از اول دی ماه شروع شده و اگر کسی بخواهد جدید در ترم زمستانه شرکت کند باید ابتدا مصاحبه حضوری بدهد که بنا بر نظر مدرس ترم کلاسی برای او تعریف می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =