کد خبر: 334076
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
بازدید 92
برنامه " رضوان رضا" در مرکز اسدآباد برگزار شد

برنامه " رضوان رضا" در چهارشنبه‌های امام رضایی در کانون شهرستان اسدآباد با حضور 30 نفر از کودکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، چهارشنبه‌های امام رضایی در کانون شهرستان اسداباد با عنوان " رضوان رضا" برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در چهارشنبه‌ای که با نام امام نور و مهربانی، امام رضا (ع) مزین شده است برنامه‌ای را با عنوان "رضوان رضا" با حضور بیش از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهید فتوحی با هدف معرفی زندگی و سیره امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) اجرا کرد.

برنامه " رضوان رضا" در مرکز اسدآباد برگزار شد

در این برنامه ابتدا کتاب داستان خوشبخت‌ترین آهوی دنیا روخوانی و معرفی شد و سپس اعضا اقدام به بازگو کردن خاطرات زیارت خود از سفر به شهر مشهد شدند و در پایان اعضا به صورت گروهی با همراهی مربی صلوات خاصه امام رضا را خواندند و برای بیماران دعا کردند

همچنین در این مرکز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه "بانویی از بهشت" را برگزار کرد.

برنامه " رضوان رضا" در مرکز اسدآباد برگزار شد

این مرکز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن ایام فاطمیه برنامه‌ای را با عنوان" بانویی از بهشت " با حضور ۳۰ نفر از اعضا اجرا کرد که در ابتدا مربی مسئول مرکز به معرفی شخصیت حضرت زهرا به صورت پرسش و پاسخ پرداخت.

سپس همخوانی و جمع خوانی  شعر در وصف بانوی بهشت توسط اعضا و مربی فرهنگی مرکز اجرا شد و در پایان اعضا با کمک مربی هنری با گل سفالگری شمع و جاشمعی درست کردند.

برنامه " رضوان رضا" در مرکز اسدآباد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =