ظرفیت‌های خانه‌ی کرمانشاه بسترساز فعالیت‌های کانون قرار گیرد

مدیر کل حوزه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مراکز این استان، ظرفیت‌های سازه‌ی مرکز جلیلی را احیاکننده پیشینه، آداب‌ورسوم، مشاغل، سوغات و سنن محلی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سمیه سادات ابراهیمی مدیر کل حوزه مدیرعامل کانون در اولین روز سفر خود به استان کرمانشاه از مراکز شماره  ۱، ۲، ۱۲، ۱۴ و مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش، ساختمان و مراکز کانون زبان استان کرمانشاه بازدید کرد.

ظرفیت‌های خانه‌ی کرمانشاه بسترساز فعالیت‌های کانون قرار گیرد

  دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استان، دیدار با مدیرکل امور بانوان و اجتماعی استان، بازدید از اداره کل کانون کرمانشاه و گفتگو با همکاران ستاد، شرکت در جلسه‌ی شورای اداری و حضور برخط در جلسه‌ی مجازی مسئولین مراکز و نشست با اعضای کارگروه مشورتی نوجوانان از دیگر برنامه‌های اولین روز سفر مدیر کل حوزه مدیرعامل به کرمانشاه بود.

ظرفیت‌های خانه‌ی کرمانشاه بسترساز فعالیت‌های کانون قرار گیرد

ابراهیمی در بازدید از مرکز جلیلی و خانه‌ی کرمانشاه، این مکان را به‌عنوان گنجینه‌ای در کانون معرفی کرد و افزود: این سازه، ظرفیت تبدیل‌شدن به مقری ویژه برای الگو شدن در کانون را دارد و باید پیگیر کار بود و امکانات لازم را با رایزنی‌های موردنیاز به کاربست تا بهره‌وری از این مکان زیبا و کاربردی را به حداکثر رساند.

وی ادامه داد: با به‌کارگیری چنین ظرفیت‌هایی می‌توان پیشینه، آداب‌ورسوم، مشاغل، سوغات و هر آنچه که به یک سرزمین کهن مربوط می‌شود را احیا نمود و آن را در راه تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان با تبدیل‌شدن به مثال‌های عینی در این خانه به کاربست و کلاس‌های آموزشی و هنری آنها را در این مکان برگزار نمود که یقیناً دارای بروندادی مطلوب خواهد بود اثرگذاری خود را در جامعه به شکل چشمگیری ایفا خواهد نمود و در تقویت هویت بومی و محلی ثمربخش خواهد بود.

 سمیه سادات ابراهیمی مدیر کل حوزه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه از مرکز جلیلی و خانه‌ی کرمانشاه چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =