بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز نوسود

با هدف بررسی شرایط مراکز کانون استان از نزدیک، بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز نوسود رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف بررسی شرایط مراکز کانون استان از نزدیک، بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز نوسود رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در این بازدید ضمن تشکر از زحمات همکاران و اقدامات صورت گرفته، بیان داشت: فعالیت‌های همکاران عزیز ما در مراکز شهرستان‌ها بسیار ارزنده است و با اینکه نسبت به دفتر استان تا مراکز شهرستان‌ها به‌خصوص برخی از آنها بعد مسافت وجود دارد اما این سبب نشده که زحمات و شرایط شما در مراکز، توسط ستاد نادیده گرفته شود و همواره درخواست‌های شما در اولویت بوده و هست. 
وی افزود: عملکرد همکاران کانون در شهرستان همیشه از تنوع و جذابیت‌های خاص خود برخوردار است و با توجه به تعداد معدود مراکز در هر شهرستان، از کانون انتظارات بیشتری وجود دارد و ما آگاهیم که شما با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که دارا هستید تمام توان خود را در این زمینه به کار می‌بندید و باعث سربلندی کانون در بین دیگر ادارات می‌شوید.

بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز نوسود
زنجانی تصریح کرد: مجموعه‌ی کانون استان در هرجایی که بوده و هست همواره ثابت کرده که در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها سرآمد است و شما عزیزان سفیران و نمایندگان خانواده‌ی کانون در هر شهرستان هستید که با عملکرد مطلوب خوب  در هر شرایطی و با هر امکاناتی همواره باعث شدید که کانون در خدمت به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم سربلند باشد و وجود شما به عنوان سرمایه‌های کانون ارزنده است.
در ادامه، مدیرکل کانون استان از بخش‌های مختلف مرکز نوسود بازدید نمود و با توضیحات مسئول مرکز و دیگر همکاران در خصوص مرکز و نحوه‌ی فعالیت آن، شرایط موجود را از نزدیک بررسی کرد و راهکارهای مورد نظر را اعلام نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =