کد خبر: 334174
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
بازدید 80
عضو کانون کرمان عضو باشگاه قاف شد

یاسمن امینی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهربابک در باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور پذیرفته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، یاسمن امینی عضو انجمن شاعران نوجوان آوای قلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک به مربی‌گری زهرا میریان از استان کرمان برای عضویت در باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون کشور انتخاب شد.

بنابر این خبر، ۱ تا ۳ آذر ۱۴۰۲ اولین اردوی سه روزه اعضای باشگاه رویش استعدادهای برتر کانون پرورش فکری در بندر انزلی برگزار شد.

این در حالی است که، میلاد عرفان‌پور، سعید بیابانکی، شاهین رهنما و احمد خدادوست در این اردو کارگاه‌های محتوایی برای اعضای باشگاه برگزار کردند.

هدف باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربیت نسل نو شاعران متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی سه ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است. اعضا در این اردو باصاحبان قلم و اندیشه و فعالان عرصه فرهنگ آشنا شدند.

بر همین اساس، باشگاه قاف با تشکیل پرونده ادبی برای اعضا، برگزاری دوره‌های آموزشی شعر به صورت حضوری و مجازی، طراحی سیر مطالعاتی و ارسال کتاب و منابع تخصصی، اختصاص مربی مطرح، ارزیابی پایان دوره و معرفی به جامعه و برگزاری اردوها و کارگاه‌های محتوایی و معرفتی و استفاده از چهره‌های شاخص شعر و ادبیات انقلاب اسلامی به رشد و هدایت اعضای باشگاه می‌پردازد.

عضو کانون کرمان عضو باشگاه قاف شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =