گفتگوی صمیمانه مدیر کل و مربیان مسوول کانون استان اصفهان / درگردهمایی نشست هم اندیشی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در دیدار و گفتگوی صمیمانه با مربیان مسوول در جریان مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان :

 این گردهمایی امروز یکشنبه 12 آدز ماه 1402 در یک روز زیبایی پاییزی در شهر زیبای باغبهادران و کانون پرورش فکری این شهر با بازدید همکاران از نمایشگاه " در مسیر رویش " مرکزانجام گرفت .

نمایشگاه " در مسیر رویش " فرایند شکل گیری کتاب را با روشی خلاق و نوآورانه در معرض دید علاقه مندان قرار داده است .

برنامه گردهمایی امروز با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه با اجرای برنامه های زیبای فرهنگی و هنری مثل سرود ، دکلمه خوانی و خوش آمدگویی اعضای مرکز به فرایند اصلی خود وارد شد .

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در این مراسم ضمن خیر مقدم به همکاران مسوول مراکز ، برنامه نشست صمیمانه را با درخواست بیان چالش ها ، آسیب ها ، نقاط ضعف و قوت مراکز ، از زبان خود مسوولین خواستار شد .

گفتگوی صمیمانه مدیر کل و مربیان مسوول کانون اصفهان / درگردهمایی نشست هم اندیشی

مسوولین مراکز به نوبت در حضور مدیر کل به بیان چالش ها ، نقاط ضعف ، نقاط قوت ، آسیب ها و راهکارهای مناسب برای رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطبوب پرداختند .

برنامه گردهمایی ادامه دارد و قرار است مدیر کل کانون اسان اصفهان به سوالات همکاران پاسخ بدهند ‌. این برنامه در فضایی کاملا صمیمانه در حال برگزاری است .

گفتگوی صمیمانه مدیر کل و مربیان مسوول کانون اصفهان / درگردهمایی نشست هم اندیشی

گفتگوی صمیمانه مدیر کل و مربیان مسوول کانون اصفهان / درگردهمایی نشست هم اندیشی



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =