کد خبر: 334203
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کانون انگوت بازدید کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با حضور در کانون انگوت با مربیان واعضای این مرکز به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ به همراه جمعی از مسئولان شهرستان، با حضور در کانون انگوت، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز برای کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

ولی اسماعیلی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های مربیان مرکز در ارائه خدمات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مکانی مناسب برای رشد و پرورش خلاقیت و استعدادهای نسل آینده دانسته و اظهار داشت: رشد فکری و اخلاقی افراد جامعه از سنین کودکی اتفاق می‌افتد و کانون با اجرای فعالیت‌های بانشاط، نقش مهمی را در تربیت اجتماعی فرزندان این مرزوبوم ایفا می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کانون انگوت بازدید کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توجه به نیازهای جسمی و فکری کودکان و نوجوانان را موضوعی مهم توصیف کرده و گفت: برآورده ساختن این نیازها در یادگیری و بروز رفتارهای مثبت و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است و این امری است که توجه هر چه بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

افسانه سادات مزین مربی مسئول کانون انگوت نیز حضور و بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از مرکز را نشان از اهمیت و جایگاه کانون در برنامه‌های پرورشی و تربیتی کودکان و نوجوانان دانسته و با تشریح فعالیت‌های مرکز، گزارشی از عملکرد کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی را در سال جاری ارائه کرد.

گفتنی است، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید خود، گفتگویی صمیمی با اعضا انجام داده و دقایقی پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =