کد خبر: 334224
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
سومین جلسه توسعه مدیریت در کانون مازندران

سومین جلسه توسعه مدیریت با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در ابتدای این نشست که به منظور بررسی توسعه مدیریت و وضعیت کانون مازندران با حضور معاون توسعه سازمان و کارشناسان این حوزه و حضور معاونین و کارشناسان کانون برگزار شد؛ مدیرکل کانون مازندران  به معرفی  کانون و آسیب شناسی و بهبود عملکرد و تحول سازمانی  پرداخت .

کارشناس ارزیابی کانون هم به بررسی و ارزیابی نمرات کسب شده و بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی  سال ۱۴۰۱ اشاره داشت و به طرح پرسش‌هایی در خصوص محور ارزیابی‌ها پرداخت.

در ادامه کریمی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت، با ارزیابی کلی از وضعیت این کانون در سال‌های اخیر، گفت: همه برنامه‌ها و شاخص‌های دوره‌های مختلف با هدف رضایت‌مندی مخاطبان و ارباب  رجوع  پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه و اجرایی شدن و تحقق آن در گستره نظام اداری در راستای توسعه  خدمات رسانی  به مردم اظهار داشت: اهتمام ما بر ایجاد عدالت در ارزیابی دستگاه‌ها در رتبه بندی سازمان‌ها و تعیین سازمان‌های برتر در استان مازندران است.

در ادامه سه کارشناس سازمان مدیریت نیز به بیان نکات تخصصی خود در ارزیابی کانون پرداختند.

سومین جلسه توسعه مدیریت در کانون مازندران

سومین جلسه توسعه مدیریت در کانون مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =