کد خبر: 334260
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
۲۷ عنوان کتاب جدید، راهی کتابخانه‌های کانون پرورش فکری هرمزگان شد

کارشناس فرهنگی کانون هرمزگان، از اهدا ۲۷ عنوان کتاب تازه منتشر شده به مراکز کانون سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی کانون استان گفت: کانون پرورش فکری هرمزگان کتاب های جدید و تازه انتشار یافته را به کتابخانه های سراسر استان ارسال کرد. این کتاب ها برای گروه های سنی نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان می باشد که به موضوع های علمی، دینی، اجتماعی، فلسفی، تاریخ ، جغرافیا و هنر به صورت مستقیم و غیر مستقیم می پردازد.
پذیرایی افزود: این موضوع ها در قالب داستان با اشاره به زندگی روزمره و دقت در آن، هویت، ارزش های یک فرهنگ بسیار هنرمندانه پرداخته شده است.
وی با اشاره به اهداف کتاب محور فعالیت ها در مراکز کانون پرورش فکری بیان کرد: این کتاب ها با شیوه ها و فعالیت های مناسب در مراکز، معرفی و به آن پرداخته می شود.
وی افزایش آگاهی کودکان و نوجوانان، توجه ویژه به فعالیت های کتاب محور در طول هفته، تقویت علاقه و انگیزه برای مطالعه ی کتاب در کودکان و نوجوانان از جمله تلاش های مربیان در مراکز برشمرد.
پذیرایی توجه به کتاب های علمی را جز علایق نوجوانان در مراکز بیان کرد و گفت: در هرمزگان ظرفیت بالایی برای کسب رتبه های علمی وجود دارد و مربیان در مراکز تلاش می کنند که با طراحی و ارتقاء شیوه های برگزاری فعالیت ها با محوریت کتاب های علمی این انگیزه را در کودکان ونوجوانان ایجاد کنند تا بتوانند در رقابت های استانی و کشوری شرکت نمایند.
کارشناس فرهنگی استان فضای کتابخانه های کانون را بسیاز زنده و پویا خواند و مطالعه در آن را برای کودکان ونوجوانان آرامش بخش دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =