جلسه هماهنگی همکاران کانون البرز برای  سفر رییس جمهور به استان

مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در آستانه‌ی  سفر رییس جمهور به البرز، به منظور برگزاری غرفه‌ی فعالیت های فرهنگی، هنری، جلسه برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان،  ضمن اعلام این خبر افزود تعدادی از همکاران کانون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در سامانه‌ی سامد در بخش ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور مردمی کمک می‌کنند.

این مقام مسوول افزود در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲، در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد، از همکاران خواسته شد تا به نحو شایسته، نسبت به اطلاع رسانی سفر رییس جمهور مردمی به استان البرز اقدام کنند و ضمن اطلاع رسانی به مخاطبان از کودکان  و نوجوانان برای حضور در غرفه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت کنند.  

عاشری همچنین از لزوم هماهنگی همکاران با استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود کانون پرورش فکری با تمام توان و بضاعت در راستای استقبال از رییس جمهور اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران، روز جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ به استان البرز سفر کرده و در مصلی کرج با مردم غیور این شهر و استان دیدار خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =