بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز گواور

بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز گواور، با حضور مسئولین کانون استان صورت پذیرفت و مسائل مختلف در خصوص مرکز و نحوه‌ی انجام کارو دیگر موارد مرتبط، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، بازدید مدیرکل کانون کرمانشاه از مرکز گواور، با حضور مسئولین کانون استان صورت پذیرفت و مسائل مختلف در خصوص مرکز و نحوه‌ی انجام کار و دیگر موارد مرتبط، مورد بررسی قرار گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تقدیر از زحمات انجام گرفته، عنوان کرد: همکاران عزیز ما در شهرستان‌ها نمایندگان کانون هستند و فعالیت‌های آنها  معرف کانون و نحوه‌ی عملکرد آن است که با توجه به گزارش‌ها و آنچه که صورت گرفته و بازخوردی که می‌بینیم، در طول این مدت، یکایک شما بزرگواران با عملکرد خود نشان دادید که جایگاه کانون در بین دیگر سازمان‌ها همواره سربلند و مقبول است.
وی افزود: حضور ما در اینجا به این دلیل است که علاوه بر در نظر گرفتن مسائل از ستاد کرمانشاه، از نزدیک هم، به همکاران ارزشمند خسته‌ نباشید گفته و مسائل مورد طرح را با یکدیگر بررسی نماییم.
در ادامه مدیرکل کانون کرمانشاه، بخش‌های مختلف مرکز را به همراه کارشناسان و مسئول مرکز مورد بازدید قرار داد و در این میان مربی مسئول مرکز گواور توضیحات لازم را در خصوص قسمت‌های مورد بازدید و مرکز ارائه داده و مباحث مورد نیاز را طرح نمود.
در همین راستا ضمن بررسی موارد گفته شده، صحبت‌های لازم صورت گرفت و در انتها از همکاران مرکز توسط مدیرکل کانون استان، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =