بازدید امام جمعه شهرستان تکاب از کانون

امام جمعه شهرستان تکاب همزمان با اجرای طرح کانون مدرسه و اکران فیلم «بچه زرنگ» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام مصطفی کوهی با حضور در کانون که با اجرای طرح کانون مدرسه و اکران سینما سیار فیلم «بچه زرنگ» همراه بود، ضمن حضور در جمع کودکان از فعالیت های در حال اجرای کانون بازدید کرد.

در این دیدار، کبری صفری مربی فرهنگی کانون تکاب به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کانون در ۸ ماه گذشته پرداخت و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش، در حال برگزاری دو طرح کانون مدرسه و فیلم «بچه زرنگ» هستیم، که دانش آموزان مدارس ابتدایی با حضور در کانون در قالب طرح کانون مدرسه از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره مند می شوند.

امام جمعه شهرستان تکاب، در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مربیان کانون بیان داشت: اقدامات بسیار خوبی در عرصه فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت می گیرد. 

حجت الاسلام کوهی در ادامه افزود: حمایت مسئولان از کانون بی ثمر نخواهد بود. پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و تربیت آنها براساس تعالیم اسلامی با اجرای فعالیت های فرهنگی برای نوجوانان بسیار ارزشمند می باشد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید رئیس تبلیغات اسلامی نیز، امام جمعه شهرستان تکاب را همراهی می کرد.

بازدید امام جمعه شهرستان تکاب از کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =