کد خبر: 334454
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
بازدید 182
سوگواره ملی بچه‌های اربعین در کرمان برگزار می‌شود

مراسم پایانی مهرواره ملی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۲۳ آذر ۱۴۰۲ با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراسم پایانی مهرواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست و همچنین بیست‌ و یکمین همایش آفرینش‌های عاشورایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و با حضور برگزیدگان و تقدیر از آن‌ها ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در سالن باران اداره‌کل کانون استان برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، در این مراسم از میان ۲۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره ملی بچه‌های اربعین، از ۹ نوجوان برگزیده در بخش قصه‌گویی و هشت نوجوان برگزیده در بخش ویدئوپادکست تقدیر خواهد شد. همچنین تقدیر از سه مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که بیشترین آثار ارسالی از اعضایشان را به این مهرواره داشتند قدردانی می‌شود.

برگزیدگان سوگواره ملی بچه‌های اربعین از استان‌های البرز، تهران، گیلان، اردبیل، کرمان، گلستان، قزوین و کرمانشاه هستند.

این در حالی است که، مراسم پایانی بیست‌ و یکمین همایش استانی آفرینش‌های عاشورایی همزمان با اختتامیه سوگواره ملی بچه‌های اربعین با تقدیر از چهار اثر داستان، سه اثر نقاشی و سه عکس برگزیده برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود فراخوان مهرواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و همزمان با اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور در بخش‌های نقاشی و عکاسی، قصه‌گویی و ویدئوپادکست، شعر و داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

اختتامیه بخش هنری این مهرواره در بخش‌های نقاشی و عکاسی را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برعهده دارد و ۲۰ آذر ماه این مراسم با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.

همچنین دبیرخانه بخش ادبی این مهرواره و داوری آثار شعر، داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام است و با برگزاری مراسم پایانی در دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزیدگان این بخش معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =