پویش سراسری «هزارلاله غزه» فراخوان‌شد

فراخوان پویش سراسری «هزار لاله غزه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان انتشاریافت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این همایش سراسری در استان گیلان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شبکه استانی باران و سازمان فرهنگی‌اجتماعی ورزشی شهرداری رشت درحمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان و نوجوانان ستمدیده غزه فراخوان‌شد.

«حمایت از کودکان غزه»، «ایثار و مقاومت»، «همبستگی اسلامی»، از موضوع‌های محوری این پویش سراسری به‌شمارمی‌رود و علاقه‌مندان ۶ تا ۱۷ سال می‌توانند با ارایه آثار در قالب  «نقاشی»، «دل‌نوشته» و «پیام‌های صوتی»، همراهی همیشگی‌شان را با کودکان مظلوم و مقتدر غزه اعلام‌کنند.

براساس این فراخوان، ذکر مشخصات شامل: نام و نام‌خانوادگی، گروه سنی، نشانی، شماره تماس و ارسال پیاهای صوتی حداکثر ۱۲۰ ثانیه‌ای تا ۲۹ دی سال  ۱۴۰۲ (روز غزه) از شرایط شرکت در این پویش هدف‌مند ‌و سراسری محسوب‌می‌شود.

این‌درحالی‌است که شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۸۸۲ برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان دربخش نقاشی و شماره ۰۹۱۰۸۹۹۳۸۸۶ جهت ارسال دل‌نوشته و پیام‌های صوتی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی تعیین‌شده‌است.

شایان‌ذکر است، نقاشی‌ها با نام صاحب‌اثر در رادیونما به‌نمایش‌درمی‌آید و دل‌نوشته و پیام‌های صوتی شرکت‌کنندگان با صدا و مشخصات صاحب‌اثر از سوی صدا و سیمای مرکز گیلان(رادیوگیلان) پخش‌خواهدشد.

پویش سراسری «هزارلاله غزه» فراخوان‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =