دیدار مدیرکل با نماینده ولی فقیه و فرماندار کبودراهنگ

امروز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه کارشناسان و مربیان مرکز با نماینده ولی فقیه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، امروز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه کارشناسان و مربیان مرکز با نماینده ولی فقیه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر به معرفی فعالیت‌های کانون پرداخت و گفت: کانون این شهرستان قدمتی 30 ساله دارد و یکی از بهترین و شلوغترین مراکز استان بوده است.

وی افزود: علاوه بر این مرکز، کانون شهر شیرین‌سو هم نیز اعضایی فعال در زمینه نقاشی دارد که در مسابقات جهانی رتبه آورده‌اند.

دیدار مدیرکل با نماینده ولی فقیه و فرماندار کبودراهنگ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به تعدادی از مشکلات مراکز در سطح این شهرستان اشاره و تصریح کرد: امیدوار هستیم با مساعدت فرماندار محترم و همکاری و همیاری دستگاه‌های دیگر این مشکلات مرتفع شود.

در ادامه فرماندار شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: بنده از گذشته علاقه به کانون و فعالیت‌های آن داشته‌ام و آشنایی نیز دارم.

مسلم غلامی ادامه داد: معتقد هستم هر چقدر بر روی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری فرهنگی انجام بدهیم ثمره آن را در بزرگسالی خواهیم دید.

وی با اشاره به نقش تربیتی کانون بر روی کودکان و نوجوانان افزود: قدرت جذب و عضوگیری مراکز به هنر و خلاقیت مربیان مراکز بستگی دارد.

دیدار مدیرکل با نماینده ولی فقیه و فرماندار کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ گفت: داشتن سواد فرهنگی برای مسئولین بسیار حائز اهمیت است و اگر این دید وجود داشته باشد قدمها و کارهای بزرگی می‌توان برای کودکان و نوجوانان انجام داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده کانون در مناسبت‌های مختلف ادامه داد: دنبال تقویت مراکز این شهرستان خواهیم بود و کمکی از ما ساخته باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

در ادامه این دیدار مدیرکل کانون به همراه کارشناسان و مربیان کانون به دیدار حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کبودراهنگ رفتند.

امام جمعه کبودراهنگ ضمن تشکر و عرض خدا قوت به مربیان و مدیران مراکز کانون گفت: اگر امروز ما توانستیم حوزه کودک و نوجوان را تقویت کنیم اثر آن را مدارس و مساجد خواهیم دید.

وی افزود: حضور مدیر کل کانون در شورای فرهنگ عمومی امری ضروری است و باید جایگاه کانون در این شورا مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: تعلیم و تربیت در کودکی مانند حجاری کردن بر روی سنگ است و ماندنی خواهد بود و یادگیری در بزرگسالی بسیار سخت است و اثر خیلی کم.

دیدار مدیرکل با نماینده ولی فقیه و فرماندار کبودراهنگ

وی افزود: انجام کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مربوط به یک نهاد نیست و باید یک دیگر را تقویت کرد تا کار پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری با بیان اینکه باید  در کنار بچه‌ها بود و از کنار آنها بودن لذت برد، گفت: از تربیون نماز جمعه استفاده کرده و به معرفی کانون و فعالیت‌های آن اشاره خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =