ویژه برنامه‌ی «کشف‌های کوچک، لذت‌های بزرگ» در مرکز شماره‌ی ۴ کانون کرج

ویژه برنامه‌ی «کشف‌های کوچک، لذت‌های بزرگ» به مناسبت هفته‌ی پژوهش  در مرکز شماره‌ی ۴ کانون کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کاننون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نادیا باقری، مسوول مرکز فرهنگی، هنری شماره ۴ کانون در کرج، با اعلام این خبر گفت این ویژه برنامه‌ی پژوهشی روز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ با هدف تقویت روحیه کاوشگری در اعضا و با حضور «مهرناز قربانعلی»، از اعضای گروه مؤلفان کتاب«پژوهش اعضا» برگزار شد.

باقری افزود در این برنامه قربانعلی فعالیت «کدام سوال، کدام جواب »را برای اعضا اجرا کرد در این فعالیت توجه به ماهیت سوال‌ها و کشف رازهای موجود در پرسش‌های گوناگون مورد توجه قرار گرفت.

باقری افزود قربانعلی در این مورد گفت این شیوه علاوه بر ایجاد کنجکاوی درباره زبان و ماهیت آن به بچه ها کمک می‌کند که پرسش‌های خود را بسنجند و درمواقع لازم بتوانند پرسش‌های درست مطرح کنند .

حل جدول و پخش پویانمایی با این موضوع از برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود که با حضور فرانک فروزانفر، کارشناس مسؤول  کانون استان  و جمعی از اعضای علاقه‌مند، مسوول و مربیان مرکز شماره‌۴ کانون کرج برگزار شد.

ویژه برنامه‌ی «کشف‌های کوچک، لذت‌های بزرگ» در مرکز شماره‌ی ۴ کانون کرج

ویژه برنامه‌ی «کشف‌های کوچک، لذت‌های بزرگ» در مرکز شماره‌ی ۴ کانون کرج

 گفتنی است برنامه های هفته پژوهش  از ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه سال جاری در مراکز کانون البرز همزمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با شعار«مسئله شناسی کلید نوآوری و پیشرفت» در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =