کد خبر: 334655
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
بازدید 624
کارکنان بازنشسته کانون کرمان دور هم جمع شدند

کارکنان بازنشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با دعوت سرپرست حال حاضر و مدیرکل سابق کانون استان در سالن مهر اداره‌کل گرد آمدند و خاطرات گذشته را مرور کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، با دعوت اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و محمدعلی زارع مدیرکل سابق، ۲۵ آذر ۱۴۰۲ تعدادی از کارکنان بازنشسته این اداره‌کل بعد از سال‌ها به خانه خودشان آمدند و با مرور خاطرات گذشته، روح کهن‌سال و با اصالت کانون را تازه کردند.

بنابر این خبر، در ابتدای این نشست صمیمی اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با ابراز خرسندی از حضور پیشکسوتان کانون پرورش فکری گفت: هر درخت تناور و سربلندی به ریشه و خاک خود افتخار می‌کند و ما در کانون باروری این درخت را محصول تلاشگری شما پیشکسوتان دانسته و خود را محتاج دعا و راهنمایی می‌دانیم‌.
 وی افزود: کانون یک خانواده دوست‌داشتنی است و خانواده محترم، به گذشته و گذشتگان خود بی‌اهمیت نیست.
 خدادادی اضافه کرد: کانون در سطح کلان هم این احترام را در برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده و بخش مادربزرگ و پدربزرگ‌ها در جشنواره قصه‌گویی را یکی از مصادیق این مهم خواند.
 او با توضیح طرح‌های تدوین کتاب خاطرات کانونی‌ها و کتابخانه شفاهی از پیشکسوتان کانون پرورش فکری خواست که به ثبت خاطرات کانونی کمک کنند و تصریح کرد: ثبت این میراث فرهنگی یعنی تجربیات و خاطرات و حتی تهیه آرشیو کانون حائز اهمیت است.

همچنین، محمدعلی زارع مدیرکل سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و برپاکننده همایش آفرینش‌های عاشورایی استان، در ادامه حضور در مراسم پایانی سوگواره ملی بچه‌های اربعین و بیست‌ و یکمین همایش آفرینش‌های عاشورایی که ۲۳ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد، در این دورهمی با همکاران سال‌های دور دیدار کرد.

این در حالی است که، عباس خاندانی، احمد سخنورماهانی، حمید زندی گوهرریزی، احمد گوشکی‌نژاد، مجید احمدی گوهری، علی‌اصغر کارآموزیان، سلطنت دادگستر، فاطمه جعفرزاده، حکیمه ابراهیمی‌فر، افسانه امین‌زاده، فرخنده تاج‌الدینی، زهرا صادقی، بی‌بی‌زهرا حسینی، پوران کوهستانی، صدیقه پرستش، فاطمه پیوند کرمانی، سکینه خضری، فاطمه یزدان‌پناه و سکینه نقیب‌زاده کارکنان بازنشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بودند که دور هم جمع شدند و با مرور خاطرات شیرین گذشته و یاد خوش دوستان از دنیا رفته ساعات دلپذیری را گذراندند.

بر همین اساس، تشکیل یک صندوق قرض‌الحسنه بازنشستگی و اضافه شدن به بیمه اکمل بیمه خدمات درمانی موضوعاتی بود که در این نشست درباره آن گفتگو و تصمیماتی گرفته شد.

کارکنان بازنشسته کانون کرمان دور هم جمع شدند

کارکنان بازنشسته کانون کرمان دور هم جمع شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =