کد خبر: 334750
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
بازدید 87
پیک امید کانون استان بوشهر به شهرستان دیر رسید

در ادامه اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مناطق محروم استان بوشهر، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، میهمان بچه های روستاهای مغدان، آبکش و وحدت آباد از توابع شهرستان دیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، هدف از اجرای این برنامه ، ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق کم‌برخوردارعنوان شده است.

برپایی آسمان نمای سیار،  ایستگاه بازی، ایستگاه کاردستی، قصه گویی، از جمله برنامه‌های پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در روستاهای مغدان، آبکش و وحدت آباد از توابع شهرستان دیر بود.

سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در رابطه با این برنامه گفت: به منظور ارتقا عدالت تربیتی و افزایش دسترسی کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مناطق کم برخوردار به خدمات تربیتی و پرورشی رایگان و با کیفیت ، پیک امید کانون استان هربار در یک منطقه یا روستا به ارائه خدمات فرهنگی هنری شاد و پویا می‌پردازد که این‌بار برای کودکان ساکن در روستاهای مغدان، آبکش و وحدت آباد از توابع شهرستان دیر به اجرای برنامه پرداختیم.

شایان ذکر است این برنامه ۲۱ و ۲۲ آذرماه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در روستاهای مغدان، آبکش و وحدت آباد از توابع شهرستان دیر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =