کد خبر: 334787
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری قشم

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه حضور در اجلاس روابط عمومی‌های وزارت آموزش و پرورش در شهرستان قشم از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد و با مدیرکل کانون هرمزگان گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی، مدیر عامل کانون شامگاه روز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در بازدید از مرکز فرهنگی هنری قشم اظهار کرد: استان هرمزگان یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور  و مستعد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.
مردم هرمزگان، شایسته خدمات فرهنگی هستند.

وی افزود: سراسر استان هرمزگان حائز اهمیت است و ما برای رفع نیازمندی های کودک و نوجوانان، تمام تلاشمان را می‌کنیم.
علامتی، کانون هرمزگان را از کانون‌های موفق کشور معرفی کرد و علت آن را مدیریت خوب و حضور کارشناسان و مربیان هرمزگان بیان کرد.

مدیر عامل کانون خاطر نشان کرد: هرجایی که کانون حضور داشته باشد و فعالیت کند بزهکاری کاهش می‌یابد.

بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری قشم
پروین پشت کوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در این نشست اذعان کرد: ما در هرمزگان ۱۹ مرکز داریم؛ که ۱۶ مرکز ثابت، ۲ مرکز پستی و یک مرکز سیار است. ۳ مرکز سیار دیگر نیز آماده خدمت رسانی هستند.
وی افزود: کانون در هرجایی که قدم گذاشته آینده کودکان و نوجوانان را به سمت روشنی تغییر داده و عدالت اجتماعی و فرهنگی را به دنبال داشته است .
پشت کوهی با اشاره به اینکه کانون در مناطق دوردست هرمزگان نیز برنامه هایی داشته، از راه اندازی کتابخانه سیار شهری پارسیان و لیردف از توابع شهرستان جاسک خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =