دیدار مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار قشم

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار با فرماندار قشم از برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی در قشم خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون در شامگاه روز سه شنبه ۲۸ آذر۱۴۰۲ در دیدار با محمد محمدحسینی، فرماندار قشم اظهار کرد: حضور تماشاخانه سیار کانون در ماه‌های دی و بهمن‌ سال جاری از برنامه‌هایی است که قرار است در قشم برگزار شود.

علامتی با اشاره به طرح توسعه دریا محور بیان کرد: شناسایی ظرفیت‌های اقلیمی و منطقه‌ای قشم جهت کار با کودک و نوجوان قابل پیگیری است و با همکاری فرمانداری این شهرستان ، رویدادهای فرهنگی هنری و ادبی در قشم قابل برگزاری است؛ و جشنواره هنرهای تجسمی می‌تواند پیشنهاد مناسبی در این زمینه باشد.

دیدار مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار قشم

محمد حسینی فرماندار قشم افزود: تعداد روستاها و جمعیت در قشم زیاد است و استعداد های زیادی بخاطر بها ندادن به کانون در این مناطق، شکوفا نشده است.

استفاده از ظرفیت های اقلیمی لافت به جهت برگزاری برنامه های خانواده محور در این منطقه بسیارحائز اهمیت خواهد بود.
محمدحسینی تاکید کرد: با توجه به شرایط جزیره در پراکندگی روستاها و جمعیت در جزایر، به حضور فعالیت های کتابخانه های سیار در حوزه های فرهنگی هنر و ادبی در قشم نیازمند هستیم که باید به تامین آن توجه شود.وی با توجه به نبود نیرو در مرکز فرهنگی هنری قشم از راه اندازی این مرکز با تامین دو نیرو انسانی به عنوان مربی قول مساعد و همکاری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =