کد خبر: 335127
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
بازدید 80
«عمو نقال و شاهزاده کوچولو» اجرا شد

اولین اجرای نمایشنامه‌خوانی کودکان زیر ۱۰ سال مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان همزمان با شب یلدا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ۱۴ عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان بعد از چند ماه تمرین، برای اولین بار همزمان با مراسم شب یلدا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج روی صحنه رفتند و نمایش‌نامه‌خوانی «عمو نقال و شاهزاده کوچولو» را برای مهمانان مراسم اجرا کردند.

بنابر این خبر، این گروه به کارگردانی محسن میرزایی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر حدود پنج ماه تمرین داشتند و در حال حاضر به مرحله اجرای صحنه‌ای رسیدند.

این در حالی است که، نمایش‌نامه «عمو نقال و شاهزاده کوچولو» نوشته امین دلپذیر است و موسیقی زنده این نمایش‌نامه‌خوانی را نیکا نصیری می‌نوازد.

همچنین، انیسه خلیل‌زاده، محمدپارسا مقصودی و ملودی گله‌داری اعضای مرکز شماره چهار و الینا امیری، یگانه مهدی‌زاده اعضای مرکز شماره سه و محمدامین تیکدری، مرسده عرب‌نژاد، بهار ابراهیمی، فاطمه صفری‌پور و یزدان اسکندری اعضای مرکز شماره پنج کانون پرورش فکری شهر کرمان هستند که این نمایش‌نامه‌خوانی را اجرا می‌کنند.

«عمو نقال و شاهزاده کوچولو» اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =