کد خبر: 335214
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
بازدید 755
حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها

در آستانه شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی تمامی مراکز همدان با حضور اعضای خود برنامه گرامیداشت یاد و خاطره این فرمانده بزرگ را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی تمامی مراکز همدان با حضور اعضای خود برنامه گرامیداشت یاد و خاطره این فرمانده بزرگ را برگزار کردند.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها

مرکز فرهنگی- هنری شماره 5 کانون 
به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمان ، ۲۸ نفر از اعضای مرکز ۵ همدان یاد ایشان را گرامی داشتند. در این برنامه فعالیت‌های نقاشی و سفالگری با موضوع عمو قاسم، قصه گویی، معرفی شخصیت و کاردستی انجام شد و در پایان اعضا با قرائت فاتحه و صلوات به روح بزرگ سردار و شهیدان ادای احترام کردند.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن
به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اعضای مرکز رزن با دلنوشته‌ها و نقاشی‌های خود با موضوع عمو قاسم یاد او را گرامی داشته و در این روز با قصه گویی شخصیت حاج قاسم سلیمانی به بچه‌ها معرفی شد و در پایان به اعضا کتاب اهدا شد.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد
برنامه "پدر مهربان" به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضا برگزار شد. در این برنامه دلنوشته و کتیبه‌های سفالی در وصف حاج قاسم و روشن کردن شمع به یاد او انجام شد.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها

مرکز فرهنگی- هنری شماره یک کانون همدان
ویژه برنامه سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان عمو قاسم در آستانه چهارمین سالگرد آسمانی شدن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
در این روز  مرکز شماره یک میزبان ۳۰ نفر از اعضا کودک و نوجوان دختر بود. در ابتدای مراسم شخصیت سردار دلها برای اعضا معرفی شد. سپس عضو مرکز سنا طهماسیان داستانی را با عنوان دعای آهوها از کتاب عمو قاسم قصه‌گویی کرد. عضو دیگر مرکز یکتا معمارزاده دکلمه‌ای را در وصف سردار سلیمانی اجرا کرد. برنامه بعدی جمله نویسی به صورت پازل کلمات در قالب مسابقه  بود که این جملات سخنان مقام معظم رهبری در وصف حاج قاسم بود. اعضا با راهنمایی آقای ترکمان  به ساخت کتیبه‌های سفالی با طرح گل لاله و نام سردار دلها پرداختند. 
آیسان احمدی و ثمین بخشی دو عضو دیگر مرکز نیز به بیان گزیده‌ای از  سخنان حاج قاسم پرداخته و شعرخوانی کردند.
پایان بخش برنامه‌ها، نقاشی‌های نیمه آماده‌ای بود که اعضا به صورت رنگ آمیزی و کلاژ آنها را کامل کردند.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سرکان
 مرکز سرکان امروز میزبان یاوران حاج قاسم سلیمانی بود که بچه‌ها با شعار من هم یک سلیمانی هستم گرد هم آمدند و نیز برنامه نقاشی و دلنوشته را انجام دادند و نیز شعر یار امام زمان حاج قاسم مهربان را همخوانی کردند.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر شیرین‌سو
ویژه برنامه"عمو قاسم" به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز فرهنگی هنری شیرین سو اجرا شد. در این برنامه ابتدا مسئول مرکز با گرامیداشت
نام و یاد و خاطره  شهید سردار سلیمانی، از خاطرات و ویژگی های شخصیتی ایشان برای اعضا گفت و خاطر نشان کرد که  اینک وظیفه همه ما ادامه دادن راه این  شهید والا مقام است.
در ادامه عضو نوجوان مرکز فاطمه امامی  قصه‌ای درباره شهید حاج قاسم برای اعضا گفت. همچنین  برنامه‌هایی مانند شعر خوانی و دکلمه خوانی، معرفی کتاب از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ازندریان
بمناسبت گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی با عنوان مهربان‌ترین سردار در مرکز فرهنگی هنری ازندریان با حضور اعضاء پسر اجرا شد. در ابتدای برنامه مسابقه ساخت پازل تصویر سردار بین اعضا برگزار شد و مربی مسئول بعد از کامل شدن پازل درباره شخصیت سردار، فعالیت‌ها و اقدامات ایشان، نشان های دریافت شده و... صحبت کرد و دانش‌آموزان با شخصیت و تصویر  ایشان آشنا شدند، سپس از اعضا خواسته شد نقاشی با موصوع من یک سلیمانی‌ام را به تصویر بکشند. در پایان برنامه، اعضا دلنوشته‌های خود را بر روی مقوایی برای حاج قاسم نوشتند.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فیروزان

در مرکز فیروزان با حضور دانش‌آموزان برنامه گرامیداشت حاج قاسم برگزار شد و در این مراسم بچه‌ها با شخصیت حاج قاسم آشنا شدند.

حاج قاسم در قلب تک تک بچه‌ها

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 ملایر

فعالیت‌هایی بمناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور تعدادی از اعضا در مرکز دو ملایر اجرا شد. اجرای این فعالیت‌ها  در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی اعضا با مکتب و افکار و همچنین ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده است. برنامه‌های اجرا شده شامل پخش انیمیشن حاج قاسم، معرفی شخصیت ایشان در قالب قصه گویی و نقاشی  بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =